Kooperativa boduje v kategorii klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna

V letošním ročníku výzkumu Nejlepší pojišťovna HN získala pojišťovna Kooperativa druhé místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2019. Ocenění převzal dne 30. října 2019 na slavnostním vyhlášení výsledků v prostorách České národní banky Martin Diviš, předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.

„Životní pojištění je důležité pro případ vážných životních situací. Proto se v této oblasti dlouhodobě snažíme o vstřícný přístup a edukaci klientů. Ocenění v kategorii Klientsky nejpřívětivější pojišťovna nás tedy velmi těší,“ říká Martin Diviš, předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.

Pojišťovny jsou v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2019 hodnocené podle kritérií z pohledu klienta. Těmi jsou výše pojistného, poskytované produkty a služby, dostupnost a komunikace s klientem.

Vyhlašovatelem výzkumu Nejlepší banka 2019 a Nejlepší pojišťovna 2019 jsou Hospodářské noviny. Ceny byly letos vyhlášeny již pojedenácté. Prvenství získává ta banka a pojišťovna, která dokáže klientům nabídnout nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele (akcionáře). Projekt má za cíl podpořit rozvoj bankovního a pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci jí se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí.

30.10.2019 13:29