V podzimní kampani ČPP získáte připojištění Klídek za akční cenu

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) startuje svou podzimní kampaň s připojištěním odcizení celého vozidla pod názvem Klídek. Novinku si mohou stávající i noví klienti sjednat k povinnému ručení se základním limitem již od 300 korun ročně. Akční nabídku mohou využít do konce roku 2017.

Kampaň spustila ČPP 1. října a potrvá do konce roku 2017. Motto podzimní kampaně zní: „Klídek, my vás bez auta nenecháme!“ Motiv kampaně se objeví na billboardech, bigboardech, na stálých outdoorových plochách ČPP po celé České republice a k vidění bude také na teploměrech u čerpacích stanic. „Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech,“ sdělila Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR. Objeví se v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni.

Nové připojištění KLÍDEK si podle typu povinného ručení může klient pořídit již od 300 korun ročně,“ upřesnila Kolaříková. „ČPP navazuje na svou úspěšnou jarní kampaň s připojištěním Klika, které je u zákazníků stále vysoce žádané. Předpokládáme, že připojištění Klídek je svou užitečností i akční cenou zaujme podobně jako Klika,“ doplnila Kolaříková. Spot bude k vidění na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.

03.10.2017 10:10