Služby pojišťoven se za posledních 5 let zlepšily, myslí si většina Čechů

Pojišťovnictví patří mezi obory, kterým veřejnost spíše důvěřuje. Míra důvěry v tento segment české ekonomiky je relativně vysoká a řadí se tak po bok státních úřadů,leteckých či energetických společností. Naopak nejméně lidé důvěřují nebankovním poskytovatelům finančních služeb.

Všeobecně klienti vnímají svojí pojišťovnu velmi dobře a zůstávají jí loajální. Vyplývá to z průzkumu, který pro Českou asociaci pojišťoven zrealizovala na reprezentativním vzorku více než tisíce lidí výzkumná agentura SC&C.

Důvěryhodnost je velmi důležitá pro stabilitu celého segmentu pojišťovnictví. Česká asociace pojišťoven chce tento parametr dlouhodobě sledovat a usilovat o zlepšování image celého sektoru.

"Spokojenost lidí s pojištěním se zvyšuje. Pojišťovny totiž plní sliby, které dávají svým klientům a naplňují tak jejich očekávání,"uvádí Jan Matoušek, výkonný ředitel České asociace pojišťoven.

Mezi silné stránky a tzv. 'must have' klienti zařadili následující atributy: profesionalita poradce a jeho
dosažitelnost,přístup v případě škody a plnění slibů, jednoduchý proces uzavření smlouvy a srozumitelné podmínky. Slabých stránek pojišťovny podle průzkumu moc nemají, ale klienti by přivítali co nejlepší ceny a nabídku výhod nebo slev.

01.08.2017 13:23